neljapäev, 16. juuni 2011

mm mmmm

                                  Natukese ajaga maja kõrvalt aasalt korjatud metsmaasikad.
 
                                                     Mooni päikeseloojangus

4 kommentaari:

  1. Mmm tõesti, lapsepõlv tuleb meelde :D Aga meie tõime omale aeda mõni aasta tagasi metsmaasika puhma ja nüüd on see vallutanud juba mitu ruutmeetrit.

    VastaKustuta
  2. Hihh, ma tegin samasuguse kaaluga pildi. Mul juba 10 0,5 l purki moosi keedetud, aga poleks nagu üldse korjanud. Ühelt ja samalt kohalt ja muudkui tuleb neid juurde. Hullumeelne maasika-aasta. Kui vaid vihma ei jääks sadama ja laseks korjata.
    Tervitused Märjamaalt:)

    VastaKustuta
  3. Tõesti maasikaid on palju. Kahjuks pole mul rohkem aega. siiani olen jõudnud iga päev umbes pool kilo korjata. Aga Ülle sinu maasikakoha vastu meie oma ei saa, kuigi arvasin, et sellest küll paremat kohta pole :-)

    VastaKustuta
  4. Parim metsmaasikate koht on teise-kolmanda aasta raiesmik. Esimesel aastal on mõned kuid järgnevatel aastatel on palju, siis jälle kaob ära kuna taimestik kasvab kõrgeks. Nii lihtne see tegelikult ongi :)Meil juhtumisi ongi teise aasta raiesmik kõrval. Igal aastal neid ka pole. Eelmine suvi oli liialt kuum ja marjad kribud. Moos säilib kaua ja ma annan takka kui ilm vaid lubab, sest sellist pilti nägin ma ka esmakordselt :)

    VastaKustuta