kolmapäev, 19. detsember 2012

Topskid

  Igal talvel on mul ikka aeg-ajalt kerkinud silme ette selline pilt.
Väga ammusel ajal oli üks kogukond, olgu selle karja inimeste nimi siinkohal Topskid,kes  rändas mingitel seletamatutel põhjustel muudkui põhja poole. Olles jõudnud siia kanti vaatas üks neist ringi ja ütles:" Siia me jääme." Teine Topski hakkas naerma ja ütles, et see on hea nali.
Esimene Topski:" ?"
Teine Topski (nüüd juba pisut tõsisema näoga): " Tõsiselt mõtled või?"
Esimene Topski: " Jah, miks mitte? See on hea koht."
Teine Topski: " Mis mõttes? Siin on ju jube külm!"
Esimene Topski: " Mis siis , see on hea koht."
Teine Topski: " No ma ei tea, hea küll, kui sa nii arvad."

 Ok teine varjant on ju see, et kogukond Topskid saabusid siia suvel ja ei olnud teadlikud siinsest talvest. No aga esimese talve üleelanutena oleks ju võinud mõistust nii palju olla, et siit jalga lasta.
 Siis on veel võimalik, et Topskid sattusid siia inimeste rändel,  mis toimus aegamisi ja järk-järgult, nii et nad olid juba talveks kohastunud, kui siia pidama jäid. See teooria jällegi tõstatab küsimuse. Kui mina olen  nende Topskite järeltulija, siis miks ei ole ma ikka veel talvega kohanenud? Ja miks me ikka veel sellised Topskid oleme, et siin edasi elame, kui on olemas kohti, kus on aasta läbi talutav temperatuur?

3 kommentaari:

  1. Ainus lohutus,et me ei ole Lapimaal...Polaaröö ja -35 :D
    Meie ei jõua ka oma elamut ära kütta, ma nagu muuga ei tegelekski enam. Lapsed tormavad toas nagu kari pööraseid,sest õues üle poole tunni ju olla ei saa. (Laudas muidugi saab vahelduseks)
    No näiteks Saksamaal on mu maitse järgi kliima,aga seal on LIIGA PALJU inimesi...Sellist oma ruumi naljalt ei leia.

    VastaKustuta
  2. Lahe jutt.Kolmas varjant veel Topskid tulid sügisel, jäid koopasse talveunne ja kui kevadel ärkasid oli väljas ilus kevad :).Sügisel jäid jälle magama.Nüüd on nii harjunud, et enam ei maga ja elavad õnnelikult kui ära pole surnud :).Mina vist Topski järeltulija küll, sest naudin sellist ilma mõnuga ja mõte soja palmi all lesimisest ei tee rõõmu :)Pidage vastu!

    VastaKustuta
  3. Tegelikult on muidugi nii, et kõik need topskid on kogenud kevade möllu ja selle vastu ei saa miski. Tänu meie talvele on meil selline kevad ja kui juba päikest näeb, siis on ka minu jaoks talv nauditav aeg.

    VastaKustuta